söndag 3 juni 2012

Underbart är kort!

Inatt påbörjar vi vår resa hem till den trygga marken igen! En vecka går otroligt fort! Det är både en lättnad att komma hem till verkligheten igen, samtidigt som det såklart är tråkigt att det redan är över! 03:45 plockar transferen upp oss! Så får se om det blir någon sömn eller inte!
Ikväll ska vi gå och ge fiskarna lite mat!
Och hur det går till kan ni se på bilden nedan!
Visst ser det lite läskigt ut? Men det ska tydligen kännas rätt skönt samtidigt som de känns lite udda!
Nu ligger jag i solstolen och tar vara på den sista solen som jag kommer få på länge känns det som, då vädret hemma inte är något att skryta om tydligen! För ca 2 år sen bestämde jag mig för att jag inte ska klaga på värmen längre, oavsett hur varmt det är ute,för det är så typiskt oss svenskar att alltid hitta något som är fel! Spec vädret, vi klagar när det är kallt, när det är varmt, när det regnar, när det är för mycket snö, när det är för lite snö! Och eftersom jag älskar när det är soligt och varmt så tänker jag inte klaga på värmen om det är 30 grader och vindstilla tex :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar