söndag 1 april 2012

Idag har här fyndats!!!

Idag har jag  shoppat så det står härligt till!!
På facebook finns det en "borås loppis", där jag har fyndat 6 härliga stolar som behöver putsas till lite :) Bild på dom kommer senare när jag har hämtat hem dom.
Jag har även köpt två stycken sockerlådor, som jag inte riktigt har tänkt ut vad jag ska ha dom till än, men det gör jag nog snart! Lite funderingar på dom är att kanske ställa blommor i dom? eller bara ha dom ståendes på golvet, kanske lägga filtar i dom? Ja vi får se helt enkelt vad det blir :)
Vi har även vart ute på en liten utflykt idag, vi har varit ända borta i Hökerum på auktion! Men det var för "jobbigt" att stå där inne sålänge, plus att det inte kändes som att det var något som vi jätte gärna vill ha! Så vi gav upp rättså tidigt. Han som auktionera ut sakerna var inte så jätte rolig heller.. Sen tror jag att jag är lite mer av en loppisperson...
Medelåldern inne på auktion var rättså hög också! 
Påvägen stannade vi även i Hökerums brandstation som skulle ha en "loppis" men det var bara massa nya skitsaker där inne, så det enda som fick följa med därifrån var två spackelspadar, då mina sockerlådor är täckta med tapet, som behövs skrapas bort. 
Sen tog vi en annan väg hem och åkte förbi något hus som Suss och pappa var intresserade av. Vi stannade även på en till loppis, men dom var rätt dyra, så det kändes inte som att det gick att fynda något där! Inte för att jag är snål eller så, men det känns som att är man på loppis så vill man ju fynda!! 
Sen som så hörs till en utflykt så stannade vi på macken i Fristad och köpte glass! 
Nu ska vi snart åka och lämna Suss son i sexdrega och sen ska vi till Aplared och hämta mina stolar!
Exakt sånna här lådor är det som jag har hämtat hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar