måndag 16 juli 2012

Sleepless in Borås!

Kanske blir en ny rulle? Fortsättning av sleepless in Seattle..

Ska upp om ca 3 1/2 timma men kan inte sova! Ska flyga till Finland imorgon, känns både på gott och ont, skönt att komma ifrån lite och samtidigt lite jobbigt att komma ifrån också med tanke på allt som hänt...

Sen är det ju också en del nerver som säkert spelar roll i sömnlösheten. Ska nämligen träffa min farfar som jag inte träffat på säkert 2-3 år och min far ro och faster! Min farbror träffade jag nog för 2-3 år sen också! Men min faster har jag inte träffat på säkert 12 år! Så det ska bli spännande! Vi har bara haft Facebook kontakt!
Flyget går 06:35 imorgon sen mellanlandar jag i Stockholm och är sen framme i Finland 10:35! Där möter jag upp pappsing och Suss!
Tror inte att det finns något trådlöst internet där så ni får en uppdatering när jag har kommit hem! Ni kanske får ett när jag är på Arlanda med! Men de beror lite på hur mycket jag hinner ;)
Man vill ju gärna hinna kolla läget på tax freen!

Nu ska jag nog försöka trötta ut mig med lite angry birds så jag iaf får sova någon timma hemma!
Vi har ju iof en 4-5 timmars bilresa från Helsingfors till kuopio så kan ju sova lite då också!
Så jag är lite människa när vi har kommit till farfars sommarstuga!
Vädret ser ju tyvärr inte så roligt ut i Finland enligt telefonen! Men vi får väll hoppas att den ljuger ;) annars blir det säkert bra ändå!

Kram på er sålänge! Och ta hand om er... Ta vara på tiden för man vet aldrig vad som kommer att hända, och hur länge man får stå med fötterna på den här jorden! Det är något jag lärt mig efter den här hemska veckan!
Ta ingenting för givet! / Josephine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar