onsdag 30 maj 2012

Josephine hjärta solen

I detta nu och va jag har gjort sen i morse kl 9:30 :) solat!! Mitt semester jobb!!! :) det är så skönt att bara ligga här! Det var lite halv dåligt väder i måndags, så då passade vi på att vara på ett turkiskt spa, tog dessvärre inga kort, men för ca 250 svenska kronor fick vi bada i en turkisk bastu, doppa oss i en svin kall pool (man måste tydligen göra det efter bastu badet, för att ge kroppen en chock) efter det fick vi hel kropps peeling, och bubbel massage, som var super skönt! Sen fick vi sitta och slappa lite med en ansiktsmask och avslutade det hela med en hel kroppsmassage!! Värt varenda krona!! Och behöver jag ens säga att huden är len som en baby rumpa nu?
Igår låg vi i solen i ca 8 timmar och sedan bar vi oss iväg för att checka läget i alanya :) idag går nog i gårdagens tecken!! Fasen vad skönt det är med semester!!! och för att håll solstinget borta får man ibland se ut som jag gör nedan!! Glömde ju såklart att ta före bilder på mig så man kan se i helhet hur mycket brunare jag blivit! Så ni får nöja er med dessa fina märken efter bikinin istället!!!

Livet är inte dagarna du lever, det är dagarna du minns!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar