tisdag 1 maj 2012

Videung goes glasses..

Igår när jag var på smarteyes för att göra ett synintyg till körkortsbeviset så undrade optikern om jag ville göra en hel synundersökning eller bara det man behöver kolla upp för att få körkortstillståndet, så tyckte jag att det var lika bra att kolla upp allt, alltså göra en fullständig synundersökning, och det visade sig att jag har ett brytningsfel och att jag kommer må bättre med glasögon, men jag måste inte ha dom hela tiden! För synen är det inget fel på! Det är bara att ögonen inte riktigt hinner med för dom måste anstränga sig så, och idag när jag var på gekås så kände jag verkligen av det, jag blev jätte yr, då det är så mycket synintryck där, massa människor som gör snabba rörelser osv...
Här får ni en bild på hur jag kommer se ut i glasögon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar