måndag 22 oktober 2012

Att välja Soffbord!!

Som det är nu så har jag ett soffbord som jag har fått låna av min farmor! 
Men det är lite stort så behöver ha ett mindre, å jag har hittat flera stycken som har fallit mig i smaken! Jag vill ha lite blandad stil med industri och shabby chic, lite hårt och lite mjukt! Å soffborden jag har hittat är lite mer industriaktiga :)
Vad jag gillar med båda stilarna är att dom är så breda, och man kan i princip blanda lite hur man vill, efter smak å tycke! Jag gillar inte när någon stil blir för överdriven.. det blir för plottrigt :P
Men här får ni iaf lite bilder på soffborden som jag står mellan ;)






Det är ungefär samma prisklass på alla borden!
Vilket tycker ni är finast? 
Jag har en visby grå soffa med två divaner, så egentligen tänker jag att ett runt bord passar bättre, då det blir lättare att komma in å ut ur soffan, men dom andra borden är ju också fina!!!
Samtliga bilder är lånade från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar