tisdag 30 oktober 2012

Shopoholicarnas paradis!!

Har jag vart i idag :) å det är ju såklart Ullared vi talar om!! Idag var det mest pensionärer där, arga tanter man fick fightas med, jag vann såklart :) (någon gång måste man väll få bortse från att man jobbar på ett sjukhus å borde hjälpa dom ist ;) haha!!! Fast så farligt var det inte!
Kom iaf hem med lite gott å blandat mest julsaker :) det är ju inte så långt kvar nu! Fast först är det ju en födelsedag :)
Min morbror, moster och ena kusin är här den här veckan och imorgon kommer min mormor hit med min andra morbror och mina små kusiner :)

En trevlig släktvecka <3 data-blogger-escaped-br="br"> Inatt har jag sällskap av dom här små gossarna, dom brukar alltid sova uppe hos mamma å Kent, men inatt ville dom tydligen sova med mig istället ^^ 
Men man tackar ju inte nej till fint sällskap av två små herrar? Eller hur .:) 
Nu måste jag försöka sova, då jag ska upp ännu tidigare imorgon eftersom jag ska åka till jobbet från limmared! Imorgon är förhoppningsvis sista städdagen på jobbet, så sen behöver ja inte städa så mycket mer ( tackolov) vill till att ja inte stökar ner för mycket hemma så ja måste städa där istället :P 

Jag kommer föresten att försöka hängs på instagrams fotoutmaning då man tar ett kort om dagen hela november :) 
Man får ett ord för varje dag som man sen får tolka fritt sålänge det har ngn koppling till ordet! 

Inte långt kvar heller tills jag och Bekka ska på breaking dawn del 2 såå kul ska de bli och jag hoppas att dom hAr gjort den bra, då den boken är min favorit, Bekka får nämligen alltid höra massa klagomål från min sida när vi har vart på dom, (så var de inte i boken, det hände inte i boken) 
Lite sorgligt ändå att det är den sista :( man vill ju veta mera ;( 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar