fredag 9 november 2012

Nya vill ha saker!!

Då min nya lägenhet inte riktigt har samma planlösning som den jag bor i just nu, måste jag tänka om lite!




Undra ifall det finns kabeltrummor som är högre än denna, så hög att man skulle kunna ha det som ett barbord, hur snyggt hade inte det vart? Någon som vet om/vart det finns?

Dom här snygga barpallarna tänkte jag köpa!! eftersom köket inte är så jätte stort så tänkte jag ha ett barbord med två stolar/pallar i köket och sen ett större bord i vardagsrummet :)


2 kommentarer:

  1. Ja, det är väl det som är det positiva med att flytta, men kan börja lite på nytt (och rensa genom på vinden/boden )..

    SvaraRadera
  2. Jo det är ju det :) Fast jag har bara bott där sen i juni i år, men endel skit har jag säkert hunnit samla på mig ;)

    SvaraRadera