torsdag 8 november 2012

Nyaste projektet!!

Jag håller på att rusta upp en gammal byrå nu, tror den kommer att bli jätte fin!
Nu kom jag för engångs skull ihåg att ta en före bild..
Så här får ni en före bild och en bild då den är målad en gång med grundfärg.
Det vita som är ovanpå byrån är lite damm efter att jag börjat sandpapprat den..


Den här gången kom jag även ihåg att använda något mot kvistarna, och tydligen så slutar man mer och mer att använda just kvistlack då det kommit en grundfärg som har samma funktion fast mycket smidigare och billigare :)
Så vi får väll se vad resultatet blir av den iaf, men det är rätt avkopplande tycker jag, tiden går fort då man donar också!
Sen är det ju extra roligt när resultatet blir bra, och den här kan ju inte bli sämre än vad den var iaf :)


Idag har jag och mamma även hämtat massa lådor, dax att börja packa ner allt som jag inte använder dagligen... Förbereda så mycket som möjligt innan flytten! Som tur är, så hade jag lagt in lite extra ledighet sista helgen i november, ( vilket troligen är helgen som jag får tillgång till lägenheten) då jag skulle ha åkt upp till min  vän Amanda som har praktik i Stockholm, men det får vänta :/ vill bli av med flytten innan jul så man åtminstonde kan få lite julmysigt hemma i den nya lägenheten.. 

Nehe, dax att försöka somna nu så jag orkar upp imorgon!
Sen är jag ledig på fredag så då kan jag ju iaf få sovmorgon :)
läääängtar!!!!!
Sen när jag bor på norrmalm så behöver jag inte gå upp så tidigt ;)
Natti natti // Josephine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar