söndag 23 september 2012

Fasen va dålig jag är på att uppdatera!

Ber om ursäkt för det ;) och lovar igen att ja ska bättra mig!!

Här kommer iaf en bild på ett skåp jag gjort om helt själv! Supernöjd är jag!!
Det var ett vitrinskåp i furu innan, så det jag gjort är att måla det vitt, sandpappra kanterna, krossat glaset och satt ditt hönsnät och bytt ut knopparna :) sen fick min söta pappsing komma och skruva upp det åt mig :)

I helgen har jag vart hemma hos mamma och blivit ompysslad då jag vart sjuk! Har även haft novisen med mig, det är alltid så mysigt att ha henne, önskar att jag alltid kunde ha henne hos mig, men de går ju inte eftersom jag jobbar som jag gör :(
Jag passade också på att baka lite bullar, blev både kanel och vanilj, vilka föredrar ni?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar