fredag 28 september 2012

Känslig!!

Jag har följt en serie som heter Pretty Little Liars, den är jätte bra, men lite för läskig för att jag ska våga se på den, innan jag ska sova, haha larvigt eller hur!! Den är ju inte så hemsk egentligen! Vet inte varför jag har blivit sån... Men ska iaf försöka se ett avsnitt nu innan jag somnar, ska upp å jobba om ett par timmar, men är ju inte trött :/ 


Introlåten är också lite skrämmande?! så den brukar jag hoppa över ;)


Idag fyller min söta lilla pappsing år, så imorgon ska jag dit och fira honom :) efter jobbet! Sen får vi se vad som händer efter det, är lite sugen på att gå ut, så får se om det är någon som är sugen att följa med mig ;)

Hittade en bra pressie till Far min idag, så hoppas att han blir nöjd :)

Såg även idag att det inte är alls långt kvar till premiären av säsong 2 på min absoluta favorit serie släpps! Once upon a time.. Den är super bra :) den släpps i Amerikat den 30:e september :) så på måndag kan jag äntligen se det avsnittet!!! 
Den är inte så skrämmande iaf ;)


Jag blir tokig på mina jäkla visdomständer som håller på att växa ut, kan dom inte bara göra det ordentligt, istället för att göra ont ett tag och sen sluta?! Men antar att det ska kännas att bli vis ;)Men hoppas iaf att dom växer  fram felfritt så jag slipper operera bort dom, för det kan dom ju glömma att jag tänker göra, Hatar att gå till tandläkaren, speciellt när det dom ska göra gör ont!!!

Nu ska jag se på ngt avsnitt av nånting (om jag inte vågar kolla på pretty little liars) så att jag förhoppningsvis blir trött, så jag orkar med jobb och alla andra bravader imorgon..
Sov så gott, natti natti xoxo Josephine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar