torsdag 27 september 2012

Ledig dag <3

Idag har jag vart ledig, den enda lediga dagen den här veckan faktiskt! Det känns som att jag har hunnit med mycket..
Jag har bl.a. Ätit lunch med en "gammal" klasskompis på thaisilk, och sen kollat runt lite på stan, blev lite bra och ha saker från Åhléns! Har även hunnit klippa till kalufsen lite, blev lite kort, men hade inte klippt det sen innan sommaren, så var lite slitet, så de var behövligt, men det växer ju ut igen!



Sen hämtade jag ett paket på maxi, som innehöll en pressie till bebisen som kommer snart, och när jag kom hem väntade två paket till, KUL!!! Älskar när de kommer roliga saker på posten, det var en till pressie till bebisen och en laddare, så nu funkar min älskade dator igen!!!!!!


Sen bakade jag lite bullar, å mitt i utbakningen kom jag på att det fattades pärlsocker, så de var ju bara at skynda ner till maxi under tiden som bullarna jäste sin andra gång å köpa det :) tänkte mina söta arbetskamrater skulle få lite gott till fikat imorgon <3 data-blogger-escaped-br="br"> Fasen vad det gör under med lite extra smör i degen + mandelmassa, adjö torrbullar!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar