onsdag 26 september 2012

Sneak peek

Här får ni lite glimtar av mitt hem :)
Jag ska göra en fotovägg med mina nära som inte finns på jorden längre, så jag har börjat lite smått, men tyvärr saknas ju några, men dom ska snart få komma upp dom med, så snart jag har deras bilder å ramar till dom! Över bilderna står det "Änglar visst finns dom"...



'




Idag har jag först jobbat och sen kom brorsan på besök, också var han snäll å körde mig till och från affären så jag slapp ta bussen! Jätte skönt, det är så jobbigt att storhandla när man tar bussen, så det blir nästan att man små handlar istället!
Men nu har jag mat för nästan resten av månaden iaf, så det är skönt!


Jag har ju inte berättat en rolig sak än!! Jag ska bli faster :D bebisen kommer nu i oktober, det ska bli så kul!!!! <3 data-blogger-escaped-br="br">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar