måndag 2 april 2012

Finns ingen hejd på mig ;)

Idag var ju jag och Suss i lite olika affärer, och inne på Återbruk i Borås hittade jag en skiiiiiit snygg byrå, för endast 100:- jätte billigt :) Hittade även en jätte söt kaffe servis, som innehåller 10 koppar, 10 fat och tio små tallrikar för endast 60 :- samt 2 st andra jätte fina koppar med 2 fat, som jag tänkte ha som prydnad bara :) och dom kostade bara 20:-, så dit kommer nog åka fler gånger :)
Jag glömde att fota mina stolar igår, för vi ställde dom hos min Faster som bor i aplared, så ni får bild på dom en annan gång :)
Ni kan iaf få bild på min fina lilla servis! Byrån fick stå kvar på Återbruk eftersom suss hade för trång bil, så vi fick inte in den :P och tänkte såklart inte på att jag kunde tagit kort på den innan vi åkte :/ men ni får se den en annan gång !!



1 kommentar: