torsdag 19 april 2012

Tidsfördriv


1. Hur gammal är du om fem år? fyller 26
2. Vem var den sista du träffade?  Suss och Pappa
3. Hur lång är du? ca 156,5
4. Vilken var den senaste film du sett? Women in black?! tror jag att det var...
5. Vem ringde du senast? Farmor
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Varsågod Lillebror :) en försenad del av din sena födelsedagspresent (han fyllde år 14/2)
7. Vad är dagens planer?  Duscha, Se lite OTH, och sen sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ibland går det ju fortare att ringa... 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? Hmm, var nog någon vecka sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? grönblå:)
12. När vaknade du idag? Först kl 04:00.. Men somnade om och sov till 05:00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej men Suss son hittade en liten kattunge engång, som följde efter honom hem till oss, som jag sedan tog hand om mest, hon hette Tindra.
14. Vilken plats föredrar du minst? Där det är kallt och Snöigt.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år, så vill jag iaf vara på väg att bli barnmorska, iaf färdig sjuksköterska. Kanske flyttat till hus, och fått mitt första lilla pyre.
16. Vad skrämde dig som barn? Efterlyst och nyheterna!
17. Vem fick dig att skratta senast? Pappa eller Suss
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
19. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
21. Hur många kuddar har du i sängen? 4
22. Hur många landskap har du bott i? 1
23. Har du någon gång spytt på fyllan?jag spyr aldrig ;)
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? om det inte är kallt så är det skönt att vara barfota.
25. Är du social? Ja
26. Vilken är din favoritglass? Ben ´n´Jerrys Cookie dough


27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, jag skulle skänka lite till välgörenhet, köpa bilen som jag vill ha, dela med mig till mina nära och kära, åka utomlands!
28. Tycker du om kinamat? Ja
29. Tycker du om kaffe? Ja, det är nästan ett måste när man jobbar i vården :)
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe oftast
31. Sover du på någon särskild sida? jag sover på alla sidor som går och några fler
32. Kan du spela poker? nej
!33. Tycker du om att mysa? Det är mysigt!
34. Är du en beroendemänniska? ja
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
36. Vill du ha barn? ja
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, pytte pytte lite finska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? ja
39. Föredrar du havet eller en pool? Gillar inte att bada! :|
40. Vad spenderar du helst pengar på? Saker som kommer finnas kvar..
41. Äger du dyra smycken? ja
42. Har du någon gång testat narkotika? nej
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? mat
44. Vem är den roligaste människan du känner? många:D
45. Välj ett ärr på din kropp? stort på foten efter att jag trampat på min plattång!
46. Vad har du för ringsignal? I won´t med Adele tror ja
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
48. Flirtar du mycket?  nej, inte medvetet iaf
49. Vilket är ditt favoritgodis? Surt
50. Kan du byta olja på bilen? Ja
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? så länge vi båda andas
53. Läser du dagstidningen? Ibland
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Cosmopolitan
55. Dansar du i bilen? Nej
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kommer inte ihåg..
58. När var du i kyrkan senast? Var nog förra året, när jag och Tobias var i Gränna.
59. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar Suss och dom  som vill :)

1 kommentar:

  1. Man tackar för utmaningen :) och jag ska göra mitt bästa att försöka svara på dessa frågor Kram Suss

    SvaraRadera