tisdag 10 april 2012

Första inlägget från mobilen!

Nu sitter jag på bussen påväg hem från jobbet! Och tänkte att jag skulle testa att mobilblogga! Hade även lovat Suss att jag skulle lära mig hur man lägger in bilder från mobilen på bloggen, så jag kan lära henne sen! Det finns både för och nackdelar med att åka buss, det är ju skönt att bara kunna sitta och ta det lugnt, men samtidigt är det tråkigt att behöva passa tider! Och det är väll det som är skönt att slippa när man har körkort! Så det ska jag försöka att fixa innan jag flyttar och innan Turkiet så vi får se hur det går :) en annan nackdel är att det går så få bussar till borgstena! På kvällen kör bussarna inte dit ut alls utan då får man åka taxi från fristad men den går bara 21:04 och 23:04, så det passar inte riktigt med mitt jobb, då jag i vanliga fall slutat 21:45! Men idag var det relativt lugnt så jag kunde gå tidigare, så pappa får hämta mig i fristad :) I påsk var det rättså lugnt för min del, jag skulle ha åkt ut till sexdrega och tittat på påskelden som är en tradition där! Men en av mina små hundar mådde inte så bra då, så jag och min kille bestämde att det var bäst att vi stanna hemma med henne! Då man ändå bara hade oroat sig för henne! Men det är ju säkert en påskeld nästa år med :) sen i söndags var vi ute hos Suss föräldrar och åt lite mat och firade Suss son som fyller år snart! Så jag bjuder på en bild därifrån med mig och Stephanie (Bekkas dotter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar