fredag 20 april 2012

Tell me lies, tell me sweet little lies


Imorgon är jag ledig, så då ska vi åka till en affär som ligger i Alingsås som kallas för Hemlyckan, klicka Här för att komma till deras sida :) Vi ska även åka till en loppis och se om det finns något att ha! Sen blir det nog bara att ta det lite lugnt och tagga jobb på söndag igen! 
Jag tycker att veckorna bara flyger fram, fast jag väntar och längtar.. Tiden brukar ju gå långsamt när man väntar på något, men jag tycker knappt att det hinner att vara måndag innan det är söndag igen. 
Idag har jag jobbat, och sen var vi ute hos Suss föräldrar som precis har kommit hem från en Europa resa som dom har gjort, Suss faster och hennes man var där också, fast dom kommer från Finland, så det var mest finska dom pratade.. Börjar tycka att det är mer och mer synd att det inte var någon som lärde mig finska när jag var liten, så jag i alla fall skulle förstått något nu..   Vi ska snart börja planera för en resa till Finland som vi ska göra i sommar, det ska bli jätte roligt, då jag bara har varit där över dagen. Så ska bli roligt att få träffa alla mina släktingar där och att se farfars sommarstuga på riktigt, sen brukar ju sommaren vara bättre i Finland :)

Men nu tänkte jag snart gå och lägga mig, så jag orkar med alla äventyr imorgon!! 
Godnatt mina vänner :)


2 kommentarer:

  1. Ja de vore kanske bra att komma till Finland så kanske du hinner lära dej något mer på finska :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja :) fast det är ju inte lätt att lära en gammal hund sitta ;) kram

    SvaraRadera